Thursday 21 June 2012

Double, Triple

Assalamualaikum :'>

Kita tengah rajin nak update blog ni. K, hari ni budak SMKA Tun Perak balik. Budak asrama k. Kita dah tengok dah gambar-gambar sambutan Hari Sukan diaorang. Memang best lah :'>
Especially, KHALID. Semua khemah lawa + kreatif. Biasalah, nama pun budak SMK.. Opss SMKA :p

Sebenarnya kita rindu seseorang dekat STP tu.. Tapi, ermm, lupakan sahaja lah :'/
K, Naz. Kita rindu awak. Kita sayang awak gila-gila. Naz, maaf k kita tak bagitahu awak yang kita nak pindah. Benda berlaku secara tiba-tiba kawan :'> Kita nak awak teruskan perjuangan awak dekat STP sampai tingkatan 5 *insyALLAH*. Jangan jadi macam kita tau. Dan, tolong tengok-tengok kan dia. Awak tahu kan siapa dia ? K, diam. Awak, kita rindu dia gila-gila-gila tau. Kalau boleh, kita nak jumpa dia buat kali terakhir. Kita nak dengar suara dia, kita nak pandang muka dia, kita nak dia cakap dia sayang kita. Kita sedih wak, sedih. Dia seboleh-boleh tak bagi kita pindah wak. Kita takboleh nak paksa diri kita. Kita sayang dia. Kalau boleh kan, kita nak jumpa dia sekarang wak. Kita nak minta maaf dengan dia sebab pindah tak bagitahu dia. Mesti dia cari-cari kita. Masa yang kita MC tak datang beberapa hari tu pun, dia asyik tanya-tanya Sufian, mana kita. Kita terharu sangat bila dia ambil berat pasal kita. Kita sayangggggggggggggggggggg dia wak :'< Tolong kita eh. 

Fuuuuu, jiwang pula kita malam ni :'/
Yeah, kita sayangggggggggggggggggg Nazierah & budak itu :*
Awak berdua jangan lupakan kita k.
Next :'3
Hai SMK BUKIT KATIL :'> Gonna meet you this Monday ^^ Akhirnya kita masuk juga sekolah ini. Tak sangka juga eh kita belajar dekat sekolah ini. HAHA, k.. Senior-senior kat sini baik ohh :) Memang best ah, diaorang ambil berat pasal form 1 ni. Yang syoknye kan, kelas form 1 atas sekali ==' Bawah kitaorang form 2. Form 2 SMKBK baik-baik juga :'> Semua lawa-lawa. Apa-apa pun, wish me goodluck k . Boiiii :')
 K, dah malam ni.. Mengantuk lah pulak :'3
Ok lah, byeeeeeee..
Assalamualaikum :*

No comments:

Post a Comment