Sunday 17 June 2012

Kawan ke Lawan ? -.-

Assalamualaikum..

Yeah, memang dah lama tak update blog :)
Heee, sibuk lah, lagipun malas nak taip-taip bagai -.- Hehe :3
K, kita nak cerita satu benda ni .. Kita ni memang jenis yang suka simpan je dalam hati, tapi kalau simpan lama-lama kang meletop tak tentu pasal :3
Kita dah taktahu nak luahkan dekat siapa, so? Blog jelah yang ada -.-
Biar semua tahu macam mana perasaan kita..

Ini untuk awak kawan :)
Assalamualaikum! Hey! Apa masalah kau hah? Tak puas lagi ke kau nak berdendam dengan aku? Ohh, aku lupa :3 Kau cuma berbaik PALSU je dengan aku.. Bagus lah tu.. Dulu kau kutuk-kutuk aku dekat semua kawan-kawan kau! Lepastu aku dipinggirkan.. Ohh, perempuan jenis apa kau ni?! Mula-mula kau pinggirkan aku, lepastu Ainaa, lepasni siapa pulak? Annur? Eh, pandai betullah kau ni -..- Aku dengar yang kau suka bila aku nak pindah dari STP.. Wah-wah, ingat lepas aku pindah, kau boleh hidup tenang? :3 sorry sikit..Aku tahu lepas aku keluar STP, kau akan suka sebab kau boleh rapat dengan Murad sesuka hati kan? kan? Kau boleh main surat dengan dia tanpa sorok-sorok dari aku kan? kan? Hishhh, teruknyaaaa perangai -..- Ingat wey, kau kawan dengan budak OZANA bagai, ingat diaorang tu hari-hari bagi kau duit? Kau nak kawan dengan orang kaya, dapat untung ke? Aku akan pastikan yang satu hari nanti kau akan rasakan jugak apa yang aku rasa bhaiii --' Lagi satu, aku nak kau ni jadi le pemalu sikit.. Mak kau CIKGU KAUNSELING bhaiii --' Tak segan ke kalau perangai anak macam *****?! Sumpahh, kalau mak kau tahu perangai kau dekat sekolah, memang malu ah.. Kau kalau masuk pertandingan MENGANJING, memang nombor 1 ah.. Lama-lama jangan jadi anjing pulak :3 Dahhh, aku benci kauuuuu! sangat-sangat-sangat-sangat-sangat! Aku harap kau terasa dengan post aku ini.. aku harap sangatttt! Kau nak balas dendam? Haaa, aku dah takde kat STP :) HAHAHAHA, ade otak tak guna -.-

Alhamdullilah, lega sikit hati kita :)
Huhh, memang sedih betul dengan perangai dia.. FED-UP !
K, kita harap awak terasa wahai Cik NAF !!!
Oklah, kita nak tidur, byeByeBye..
Assalamualaikum.. Maas salamah wa ilal liqo'..

No comments:

Post a Comment